“Eğirdir, gizli kalmış güzelliklerle ve zenginliklerle dolu”

27 Eylül 2012 18:34

Emekli ve halen çalışmakta olan bürokratlar ile işadamları aileleriyle birlikte Eğirdir’e geldiler. Gördükleri muhteşem manzaralar karşısında hayranlıklarını gizleyemeyen misafirler, Eğirdir’in kültür ve tabiat varlıklarını tanıma fırsatı buldular.

Türkiye Gönüllü Eğiticimler Derneği organizasyonu çerçevesinde Ankara ve İzmir’den Eğirdir’e gelen misafirlerle İlçe Kaymakamı Dr. Yalçın, Belediye Başkanı Osman Nuri Özmeral, Anayasa Mahkemesi eski üyesi ve Turgut Özal Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sacid Adalı birlikte oldular.

Dernek Başkanı Yrd. Doç. Dr. İbrahim Erdoğan yaptığı açıklamada, “Biz Sacid Adalı hocamızı çok severiz. Belediye Başkanımızı da daha önce Balkan Ülkeleri gezimizde yakından tanıma fırsatı bulmuştuk. Eğirdir’in güzelliklerinden çok bahsettiler. Şimdi Eğirdir’e geldik. İyi ki gelmişiz diyoruz. Gerçekten gizli kalmış güzelliklerle ve zenginliklerle dolu, huzur veren, dinlendiren, Eğirdir’i görmekten, oksijeni bol, temiz havasını solumaktan arkadaşlarımızla birlikte çok mutlu olduk. İlçe Kaymakamımıza, Belediye Başkanımıza ve çok sevdiğimiz Sacid Adalı Hocamıza fazlasıyla teşekkür ediyoruz. Belediye Başkanımız bizlere çok yakın alâka gösterdi. İki gün içersinde çok güzel yerleri gezdirdi. Muhteşem manzaraları doyasıya seyrettik, Türbeleri ziyaret ettik. Tarihi Kale’ye çıktık, Hızır Bey Camiî, Dündar Bey Medresesi, Mevlevihane’yi gördük. Akpınar Seyir Tepesi’nden Eğirdir’i ve renkten renge giren Eğirdir Gölü’nün eşsiz manzarasını seyrettik. Yeşilada’yı turladık. Elma bahçelerinden ellerimizle elma topladık. Gezip de daha sayamadığımız bir sürü yer var Tatilimiz dolu dolu geçti. Bu güzellik ve zenginliklerden başkalarının da istifade etmesi için bizler birer Eğirdir’in turizm elçileri gibi gayret göstereceğiz ve tekrar tekrar Eğirdir’e geleceğiz” dedi.

Eğirdir Belediyesi’nin yetiştirdiği binlerce tüplü orman fidanlarını gören misafirler, Başkan Özmeral’i tebrik ederek çalışmalarında başarılar dilediler.

Bu haber 744 kez okunmuştur.