THY Genel Müdürü Kotil’den seferlerin artış müjdesi

25 Temmuz 2014 14:27

ITSO’nun davetlisi olarak Isparta’ya gelen ve Belediye Başkanı Günaydın’ı ziyaret eden THY Genel Müdürü Kotil, belediyenin sağladığı ücretsiz servisin uçuşlara pozitif katkısının olduğunu söyledi. Kotil, destek sürdüğü sürece sefer sayılarını artıracaklarını açıkladı.

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, bizi ziyaret etmeniz şereftir. Ispartamıza seferler konusunda sizden müjdeli haberler bekliyoruz. Sefer sayımız arttı öncelikle teşekkür ediyoruz. Ama saatler konusunda sıkıntılarımız var. Ispartamızın kapasitesinin farkına varmışsınızdır umarım. Tabi uçuş kültürünün de yerleşmesi gerekiyor. Mutlak ve mutlak uçuşların sabah-akşam olması gerekiyor. Bu yardımı sizden bekliyoruz. Gerçekten Isparta uçacaktır. Artık herkes uçuş saatlerini biliyor. Saatler uygun olursa yatırımcılar da ilimize gelmeye başlayacaktır. O zaman hemen mecazi hem de gerçekten Isparta uçacak. Isparta’nın gelişimine katkı sağlamış olacaksınız. Bizim de katkımız olması için Süleyman Demirel Havaalanına ücretsiz otobüs seferleri düzenliyoruz. Artık vatandaşlarımız alıştı ve otobüs dolu gidip dolu geliyorlar. Bizim her zaman desteğimiz olacak.

‘’ISPARTALI UÇUŞU GÖRDÜ MÜ DAHA KOLAY GELİYOR’’

Öte yandan THY Genel Müdürü Temel Kotil de ‘’Ücretsiz servis çok yararlı bir hizmet. Bu hizmet devam etsin. Sefer sayıları 7’yle de kalmaz. 2015 bütçe çalışmamız devam ediyor. Seneye sefer sayısını arttıracağız. Uçtuğumuz zaman insanlar daha kolay geliyor. Biz Isparta’da bunu gördük. Biz arttırmak istiyoruz ama sizlerin de desteğine ihtiyacımız var. Ücretsiz servis, yolcu için çok önemli. Biz de uçağımızı dakik getireceğiz inşallah. Çünkü uçak yatırımı yapıyoruz’’ diye konuştu.

Bu haber 705 kez okunmuştur.